XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Eta honekin, Eskolako Curriculum Egitasmoa zehazteko moduari buruzko erabaki garrantzitsu bat hartzen genuen: gure eguneroko praktikatik, lan eratik, geletan benetan gertatzen denetik, abiatu nahi genuen.
Hontaz, Planaren helburuak hauexek ziren:
s Irakaslego osoa inplikatzea prestakuntza/hobekuntza plan batean.
- Lankidetza eta hausnarketa kritikorako giro bat sortzea.
- Norbere hausnarketa eta talde hausnarketa sistematiko eta zorrotza lagunduko duten ohiturak eta jarrerak sortzea.
- Norberaren praktika ulertzea, arrazoitzea, hobetzea eta denon ikuspuntuak egitasmo batu batean integratzea.
- Irakasle taldearen eta gizabanakoen behar formatiboak detektatzea eta honen estalketa bideratzea.
- Beste Prestakuntza planetatik datozten eskaintzetan parte-hartzearen planifikazioa.
Modu honetara, Eskolako Diagnostikoa eta Hizkuntz Egitasmo Curricularra egitea hezgarria izan zitekeen, baldin eta, erabilitako
Esan bezala, Eskolako Diagnostiko-ebaluaketa egitea erabaki genuenean,
Hasiera batean Klaustroak bertako pertsona bat aukeratu zuen
Pixkanaka, pertsona honek,
Honen ondorioz, ebaluaketaren
Hasierako fase batean diagnostiko orokor bat egin genuen, kezkak, puntu ahulak edota sendoak, eritziak, sinesmenak, atsegingarritasunak, behar formatiboak,... detektatzeko.